Bloggen | Fotogalleri
» Dags att dra igång
2010-08-25 - 10:30:11

Ja, nu har man vart sjuk ett par veckor, men nu känner jag att jag äntligen är helt frisk! Känns bra som fan. Änna dags att börja träna på gymmet igen så man kan ligga och pressa i solen med ett sexpack sommarn 2011 ;)


Skall se om jag kan fixa ihop ett schema så man kan börja med att träna tre dagar i veckan och sen öka så man kör fem till sex dagar i veckan. Och kanske t.o.m köra kondition nån gång i veckan.

En vecka ska typ se ut såhär:

Måndagar: Bröst och triceps
Tisdagar: Axlar och mage
Onsdagar: Rygg och biceps
Tordagar: Ben och mage
Fredagar: Konditionsträning

Sen när paintballen drar igång kan man ju ta det som ett konditionspass och då blir det på torsdagar istället. Och då kan mara köra så här istället:

Måndagar: Bröst och triceps
Tisdagar: Axlar och mage
Onsdagar: Rygg och biceps
Tordagar: Paintball
Fredagar: Bröst och triceps
Lördag: Axlar och mage
Söndag: Rygg och biceps

Och så kör man ben dom dagarna man känner för att träna lite längre ;)

Kategori: Träning | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad