Bloggen | Fotogalleri
» You make me want to forget and start all over
2010-10-27 - 16:36:05

Klart jag ångrar mig. Jag ville inte att det skulle bli så här. Jag önskar jag kunde det ta tillbaka, att vara arg på något annat. Pratat med dig när jag blivit lugn. Men jag sprack och det är så det blev. Jag är svag!



Du är vacker! Det var inte värt det! Jag hade velat börja om. Jag vill glömma det som hände då och gå vidare med dig i mitt liv, inte som det är nu.
Kanske kan vi ta en fika? Skratta lite till fina minnen? Om du skulle vilja det? Kanske inte blir som förr men som för mig skulle betyda massor.

Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad