Bloggen | Fotogalleri
» Trött men glad
2010-09-01 - 23:35:09

Ja, det händer inte mycket här på bloggen. Det är för att jag inte riktigt har tid för den just nu. Fullt upp hela tiden. När jag inte jobbar så mekar jag med min golf och umgås med mina vänner så jag hinner liksom inte med att uppdatera förens när jag kommer hem. Som jag gjorde precis nu ;)

Nu har min bil nya bakdämpare så nu "studsar" den inte när jag kör på vägarna. Har även monterat in min stereo i den så nu kan jag lyssna på musik också :)

Nu blir det sängen för min del. Skall upp om 6,5 timma för att åka till jobbet. Men först blir det en varm dusch för jag stinker olja och smutts efter allt mek med bilen ;) Godnatt på er! xD

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad