Bloggen | Fotogalleri
» Nu händer det grejer
2010-09-30 - 14:13:54



Japp, då drar vi igång med paintball-träningen nästa vecka på onsdag! Skall bli gött att röra på sig lite igen ;)

Sen så håller jag på att ragga garage för våra fina bilar. Vart mycket snack från alla om att fixa garage men ingen får liksom tummen ur. Men det är som det brukar, mycket snack liten verkstad. Men nu har jag tagit tag i det så det händer något och vad händer då?! Jo, jag har hittat ett garage, det är ledigt, men det skall rivas så att hyra en längre tid är bara att glömma. Men vi kommer iaf kunna ha bilarna någonstans i vinter ;)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad