Bloggen | Fotogalleri
» Tokigt trött
2010-10-05 - 11:27:37


Inatt sov jag som en klubbad säl. Sov så galet gott hela natten! Så himla underbart det var!
Dock så försov jag mig!! WTF! Mange ringde 07:08 och fråga om jag sov. Mitt svar blev något i stil med "Öhhm... jaaahh..?" Jag glömde ställa in alarmet på klockradion, mitt dumma fan! Hade ju lovat att vara på jobbet lite tidigare då en leverantör skulle komma och ha grötfrukost idag :S Aja, chefen kom ju i tid iaf... "KORS I TAKET!" Det händer inte till vanligheterna. Men är det grötfrulle så äre ;)

Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad