Bloggen | Fotogalleri
» Japp...
2010-10-12 - 22:10:37

Vet inte vad jag skall skriva men jag kände för att göra ett inlägg så jag får väl försöka komma på något...
Jag är i skivande stund helt slut. Långa dagar med mycket träning och aktivitet! Underbart. Händelserika dagar är dom bästa :)

Just nu laddar jag även ner tre stycken Desperate Housewives avsnitt från säsong 7. Så jag och Pia har något att kolla på när hon kommer hit på Lördag :)

Men nu skall jag hoppa in i duschen och sen blire sängen för ett trött Mattias ;)
Godnatt!! <3

Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer


Anonym
Ännu ett missat avsnitt av Desperate housewives. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)


2010-10-13 @ 16:09:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Anonym
Nu har jag lagt till dig. Har du lagt till mig? =)
2010-10-16 @ 13:32:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Maria
Desperate är bäst :D
2010-10-24 @ 18:06:55




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad