Bloggen | Fotogalleri
» Jag väntar...
2010-10-05 - 15:32:31


Det har gått rätt lång tid sen senast. Iaf om man frågar mig. Mitt sista ord till dig var "hej". Jag ville inte detta, men det blev så ändå. Jag tror inte du förstod varför jag reagerade som jag gjorde, och heller inte varför jag inte hört av mig. Jag blev sårad, okej? Jag tar åt mig av det du säger, för att du betyder något för mig! Du betyder mest! Jag saknar ditt skratt och ditt leende. Att vara där med dig igen, som så många gånger förr. Att skratta i kör i höstens kalla vindar. Jag saknar dig! Snälla kom tillbaka!

Jag väntar på dig, för jag älskar dig! <3

Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad