Bloggen | Fotogalleri
» Windows 7 Ultimate
2010-01-18 - 11:58:11

Ja, då har jag för första gången i mitt liv köpt mig ett operativsystem. Alltid laddat ner innan men känner nu att det kan vara gött att ha en köpt version av Microsoft´s senaste operativsystem.

Då jag för det mesta tycker att Microsofts produkter är ganska värdelösa. Jag menar, kolla bara på vilken flopp vista är. Har dock hört från datorkonsulter att windows 7 är Microsoft´s bästa operativsystem. Hoppas verkligen det är så nu bara. Pallar inte bli besviken igen!


Återkommer med mer information om vad jag tycker om det osv när jag installerat det på datorn :)
PUSS!!! <3

Kategori: Mjukvara | Permalink



Kommentarer


Nethan
Heey :)

Tack så mycket. Jo han har ju det :) Hihi

Juste funkar windows 7 bra eller? :)

Jätte många säger att de ska vara bra? :)
2010-01-22 @ 11:16:37
URL: http://wrongattitude.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad