Bloggen | Fotogalleri
» Erfarenhet av Windows 7
2010-02-10 - 08:16:16

Ja, som du kan läsa i ett tidigare inlägg i min blogg så köpte jag winwods 7 för ett tag sedan. Och nu tycker jag att jag testat det mesta i Microsofts nya operativsystem.



Är lite besviken på det faktiskt. Det ÄR inte så bra och stabilt som alla säger. Visst om man jämnför med vista är det ju som natt och dag. Men Windows XP är fortfarande det stabilaste operativsystemet.
När det gäller film har det funkat kanon i windows 7, men när det gäller spel så fungerar det inte riktigt lika bra. Det händer att spelet låser sig eller att det stängs ner utan förvarning. Men windiws 7 är ju fortfarande ganska nytt så det lär ju bli mycket bättre.
Jag är inte så besviken på Windows 7 att jag funderar på att byta tillbaka till XP så jag kommer fortsätta använda det och se hur det utvecklas :) Kommer återkomma med mer synpunkter allt efter som :)
Puss & Kram <3

Kategori: Mjukvara | Permalink



Kommentarer


Daniella
Svar; Tackar! Jag älskar dom, hehe. Häftig blogg btw. :)
2010-02-10 @ 14:40:20
URL: http://dellorco.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad