Bloggen | Fotogalleri
» Yesterday
2010-08-19 - 12:39:47

Igår jobbade jag som vanligt 07:00 - 16:30 sen begav jag mig till donk och köpte kaffe. Efter det var jag pisse blöt. Jävlar va det regnade, så den lilla vägen från bilen in på donk och tillbaka fick mig helt blöt! Undertiden jag bytte kläder hemma ringde Lina som var på väg hem från göteborg. Blev att jag hämtade upp henne och så drog vi hem till mig igen. Lagade lite mat som bestod av nötkött och wok grönsaker. Köttet blev jätte segt men det gick att äta iaf. Tur det ;)



Efter maten la sig lina i soffan och Aprilla la sig på magen. En liten stund senare sov båda två. Så himla söta dom var när dom låg där och sov! <3 När Lina vaknade efter 1,5 timme så begav vi oss till ica och köpte choklad. Mums va gott det är :D

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer


Anonym
Bloppis på bloggen! Kolla om du hittar något! :) Direktlänk : http://ceciliav.com/2010/august/bloppis.html#comment
2010-08-19 @ 13:09:13




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad