Bloggen | Fotogalleri
» Tjoho!! Det är fredag...
2010-08-27 - 09:05:16

Idag är det den dag jag längtat efter hela veckan, FREDAG!! Den dagen då helgen börjar. Skall bli superskönt med helg verkligen. Bara vara ledig och slippa gå upp så tidigt om man inte vill ;)

Jag har lite planer på att åka till brädgården och shoppa lite material för att sätta upp en vägg i vardagsrummet. Ytan längst in i vardagsrummet är perfekt för att ha ett rum och där står just nu ändå en säng och två soffbord ;)
Tanken var den att jag skulle hyra ut ett rum hemma. Få ner hyran lite. Det känner jag att det behövs.

Så om du är sugen på att hyra rum i Kungsbacka, så finns det snart ett ledigt hos mig. Får fri tillgång till allt förutom mitt sovrum ;)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad