Bloggen | Fotogalleri
» Kostym
2010-08-25 - 10:38:20

Jag har sedan länge letat efter en ny kostym. Men inte hela tiden utan har kommit på att kolla när det inte varit säsong för just en sådan jag vill ha. Men jag satt och kollade kläder igår kväll på hm.se och fick av misstag syn på en som jag genast beställde!



Vit Kavaj från HM för 299kr

Vita byxor från HM för 129kr


Billigt och bra, det gillar jag! Sen att kvaliten säkerligen inte kommer vara den bästa men det skiter jag i. Jag har äntligen hittat en vit kostym och t.o.m beställ den! Den kommer levereras till mig nästa vecka :)


Kategori: Kläder | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad