Bloggen | Fotogalleri
» Kärlek
2010-08-16 - 04:34:49



Vad är kärlek? En känsla som kan uppfattas som både bra och dålig. En känsla som kan vara så underbar och som gör oss så lyckliga att vi inte vet vart vi skall ta vägen. En känsla som kan få oss att fundera över framtiden och till att drömma sig blort för en sekund. En känsla som leder till svartsjuka och rädlsan att förlora denne.


Varför svartsjuk? Jag tror alla blir svartsjuka när man är kär. Eller nej, jag är ganska säker på att alla blir det om man tycker om någon. Det spelar ingen roll hur mycket man önskar att man inte blir det, man blir det ändå. Skillnaden är hur bra man kan acceptera att man är svartsjuk. Det finns dom som inte kan acceptera det alls. Dom visar det direkt och det uppstår bråk mellan denne och dennes parnter. Sen finns det dom som jag. Jag kan bli svartsjuk, men jag visar det inte. Jag accepterar min svartsjuka och låter inte den gå ut över den flickan jag har just då.

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad