Bloggen | Fotogalleri
» Händer inget alls...
2010-08-16 - 04:18:40

Det händer inte mycket i min blogg just nu. Jag har tappar suget helt till att ens försöka och har dom senaste inläggen bara lagt in någon låt eller något klipp från youtube. Men nu var det en månad sedan jag ens gjorde ett inlägg så det är väl dags att göra ett kanske.


Så vad har hänt det senaste? Mitt liv har väl egentligen inte förändrats så jätte mycket men ändå känns det som att det har det. Nya vänner har dykt upp. Nya ställen att hänga på om kvällarna. Mer skrattande då jag blivit mycket gladare på senare tid. Jag har även lärt mig att ta åt mig och att bjuda mer på mig själv. Jag är rätt barnslig och det älskar jag :)


Varför är jag gladare? Jo, det kom en speciell person in i mitt liv i början av sommarn. En person som verkligen får mig att må skit bra! Lyser upp mina dagar och får mig glömma dom små saker som kan få mig att må dåligt :) Tack!! <3

Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad