Bloggen | Fotogalleri
» God morgon
2010-08-24 - 05:56:10

Nu är det en nu dag och man skall jobba som alla andra dagar. Känner att jag sovit för lite inatt. Det suger lite men det ordnar väl upp sig med en kopp kaffe när jag kommer ner till jobbet.



Ställde mig på vågen precis och just nu vägen jag 76kg. Det känns bra då jag faktiskt ser skillnad på mig nu och för 6mån tillbaka :)
Men idag börjar jag gymma somm vanligt igen så jag kommer nog ligga kvar på samma vikt bara det att jag kommer lägga vikten på muskler istället för fett runt magen xD

Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad