Bloggen | Fotogalleri
» Ensamheten är underskattad
2010-08-19 - 21:24:01

Jag har då sedan jag slutade jobber 16.30 varit helt själv. Bara jag och vovvo. Det var ett tag sedan och det är skönt att få vara själv ibland. Det är något som jag inte är så ofta längre.
Att bara få vara hemma och glo film, spela bra musik och tjöta på facebook samt msn är guld värt någon gång då och då :)

Men nu funderar jag på om man kanske skall dra och meka lite bil. Den behöver lite kärlek för den har blivit lite sjuk. Men om jag får pillat lite med den så kommer den bli frisk igen :)

Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad