Bloggen | Fotogalleri
» Eagle Eye Trailer
2010-08-19 - 12:47:50


Läste Malin Karlsson blogg igår och hon hade sett denna film och sa att den var bra. Så då blev det att jag tog mig tid att kolla den igår efter att jag kört hem Lina. Har dock inte sett hela då jag tyvärr måste jobba. Men täntke se resten när jag kommer hem sen. Filmen är iaf kanon bra än så länge. Ingen som där tråkig drama film som det inte händer något i utan här händer det minsann grejer hela tiden :)

Kategori: Film | Permalink



Kommentarer


Cissi
haha, jag förstår det :D
2010-08-19 @ 21:20:15
URL: http://ceciliav.com




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad