Bloggen | Fotogalleri
» Jag har...
2009-09-24 - 10:07:49

Jag har:
(x) snott den här listan
(x) ändrat den här listan
(x) åkt ambulans
(x) åkt polisbil
(x) åkt brandbil
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån.
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
(x) flygit
( ) spytt i en bar
(x) träffat en kändis
(x) dejtat en kändis
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi.
( ) åkt snowboard.
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur eller en get
(x) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
( ) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit beroende av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) snott den här listan
(x) ändrat den här listan
(x) åkt ambulans
(x) åkt polisbil
(x) åkt brandbil
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån.
(x) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
(x) flygit
( ) spytt i en bar
( ) träffat en kändis
( ) dejtat en kändis
(x) sett en del av mig själv brinna
( ) ätit sushi.
(x) åkt snowboard.
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur eller en get
( ) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit beroende av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse

Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer


Linda
Aldrig spytt i en bar? :O
2009-09-26 @ 12:49:40
URL: http://lindafilosoferar.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad