Bloggen | Fotogalleri
» Worki worki
2009-05-25 - 08:20:06

Sitter nu på jobbet och segar. Känns som denna dagen kommer vara lugn men jag vet inte om jag är så sugen på det då jag är rätt trött idag. Jag behöver vara lite aktiv idag så tröttheten försvinner. Somna senare igår än vad jag hade velat men jag vill se filmen som gick på tv. Click hette den. Den var bra och Mattias började gråta. Blev lite känslosamt för mig mot slutet. Fast jag är ju rätt duktig på att gråta när det blir sorgliga scener i filmer och på tv.
Jag var rätt gossugen igår. Men då det var brist på en flicka så fick Aprilla offra sig fast än hon inte ville. Hon var nybadad också så hon är så mjuk och go i pälsen nu, så jag kunde inte låta bli. Stackars hund... :P

Nu sitter jag iaf med en kaffe i handen och hoppas på att bli pigg. Fast känner mig redan ganska pigg nu. Tur är väl det. Man vill ju vara trevlig och rolig mot kunderna :)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad