Bloggen | Fotogalleri
» Tröttast i stan
2009-05-21 - 20:54:53

Nu är Mattias trött. Har vart aktiv i stort sett hela dagen och det känner jag nu. Både jag och Aprilla är trötta efter allt gående. Först gick vi till donken och sedan vidare hem till mamma och pappa. Var där en liten stund och prata med pappa sen gick vi hem. Men tog en omväg förbi willys på vägen hem för jag var sugen på att gå lite :)
Sen frågade pappa om jag ville ha mat så då tog jag Aprilla och så gick vi till dit igen och åt. Och sedan hem igen. Det är så mysigt att vara ute och gå när det är fint väder :)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad