Bloggen | Fotogalleri
» Trevlig kväll
2009-05-23 - 01:03:05

Nu är jag hemma igen. Vart en riktigt kul dag. Började med att jobba men det var riktigt lungt. Magnus underhöll mig och vi skrattade massor. Iaf jag :P Sen blev det hem gång vid 12:30. skönt skönt. Förutom att det regnade. Men det brydde jag mig inte om. Jag hade ju mitt paraply :D
När jag kom hem till mamma och pappa så åkte jag, min bror och hans flickvän och fotoade lite med min brors nya systemkamera. Det blev fina bilder. Såg dom aldrig själv men dom sa det blev fina. Sen drog vi hem till päronen igen och käkade gott. Efter det satte jag mig på cykeln och cyklade till Ia och där var det riktigt trevligt. Vivvi var där också och vi badade i varm bubbelpool. Skönt som fan. Men det var mindre skönt att gå ur den. haha. Kallt i luften.
Vivvi drog vid halv 11 och så satt jag och Ia och pratade om att dra ut men det blev en taxi till kba fast ingen utgång. Hon drog till en kompis. Ia pröjsade för taxin. Tack tack. Så snällt! <3

Nu sitter jag här hemma och skall väl snart krypa ner i sängen. Den ser väldigt go ut. Låter som om det är en bra film på tv också. Tv4 är det om någon ville veta :P Får se vad det är för någon film. Natti natt på er. Kram

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad