Bloggen | Fotogalleri
» My cat hates me...
2009-05-23 - 12:08:57

Tror fan hon gör det. Hon måste göra det. Finns ingen förklaring. Som inatt när jag hem, när jag låser upp dörren och öppnar så hör man att hon är helt hysterisk. Äntligen kommer någon hem. Sen stannar hon 1meter ifrån dörren när jag fått in en fot innanför. Då kommer hon upp på mig och vänder sig tvärt om och går och lägger sig i sin säng. Sen såg jag henne inte på hela tiden jag var vaken. Och nu på morgonen har jag sett henne en gång och det var när jag hämtade kaffe i köket :P


Men Aprilla älskar hon. Hon kan inte låta bli henne även fast Aprilla itne vill och visar tänderna. Och iom att Aprilla nästan alltid är i samma rum som mig när jag är hemma så blir det att Baileys är där också. Och då passar det minsan att gosa när Aprilla inte vill. Katter är bra konstiga djur dom.
Har dock lite dåligt samvete då hon tvingas vara innekatt igen. Hur kul kan det vara liksom. Vara instängd i en lägenhet hela livet. Jag få skaffa en kattkompis till henne som hon kan leka med om dagarna. Så kanske inte inte hatar mig lika mycket sen :P

Kategori: Baileys | Permalink



Kommentarer


Camy
Guuud va söta dom är tillsammans :)
2009-05-24 @ 16:36:30
URL: http://camythecamel.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad