Bloggen | Fotogalleri
» Hemma igen
2009-05-27 - 16:57:28

Då var man hemma från ännu en dags arbete. Har flummat och haft mig som vanligt. Jag är ett miffo när jag är rastlös ;)
På fredag kommer Malin på besök. Skall bli kul då jag inte träffat henne på bra länge :)

Just nu står det helt still i huvudet. Vet inte vad jag skall skriva. Halva huvudet måste blåst av i stormen vi har fått. Finns ingen annan förklaring. Får väl gå och laga mat eller nått så man slipper vara hungrig. Sugen på Bacon så det får bli något gott med det. Hej så länge!

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad