Bloggen | Fotogalleri
» Ett litet test :)
2009-05-08 - 17:59:30

En lista som lotta slängde upp i sin blogg så jag blev sugen på att slänga upp den i min blogg också :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag spenderade tid med Maria och Vivvi
Vad gjorde du kl 08 imorse: Lämnade jobbilen på service
Vad gjorde du för 15 min sedan: Slängde in en tvätt i maskinen
Det sista du sa högt: Det samma
Det senaste någon sa till dig: Trevlig helg
Vad har du druckit idag: Vatten, Kaffe och Mjölk
Vad var det senaste du åt: Två frallor med smör och ost
Vad var det senaste du köpte: En pizza
Vad är det för färg på din ytterdörr: Olivgrön
Vad är det för väder hos dig nu: Molnningt
Godaste glassmaken: Ben & Jerrys - Baked Alaska :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Sover du tungt: Inte alltid på senare tid men innan gjorde jag det
Drömmer du mardrömmar: Det händer men vanligtvis är det kwel drömmar
Trivs du med ditt jobb: Trivs men känner det är dags att byta
Favoritklädsel: Jeans och en t-shirt
Favoritlåt just nu: Promoe - Svennebanan ;)
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg :P
Vad gör dig glad just nu: Mina vänner och Lena <3
Vad ska du göra härnäst: Fixa käk och slappa i soffan
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad. Det är ju fredag!! :D
Favoritgodis: Äter inte så mycket godis men köper jag så blir lösgodis. Ingen lakrits eller sura godisar dock.
Kläder just nu: Jeans och t-shirt
Sommarplaner: Sola och bada så mycket det går
Hur många kuddar sover du med: Sover på en men har två i sängen. Aprilla lånar den andra ibland :P
Spelar du något instrument: Nej, men spelade gitarr och trummor för massa år sedan
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Att skratta och vara glad
Är du kittlig: ja som in i...
Snarkar du: Ibland sägs det :O
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: hummm... Alla?
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Längtar du mest efter just nu: Sommar, sol och bad :D

Hoppas det inte gjorde något Lotta. Säg till isf så tar jag bort inlägget :)

Kategori: Tester | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad