Bloggen | Fotogalleri
» En underbar dag
2009-05-24 - 03:04:23

I fredags när jag och Vivvi var hos Ia och badade så pratade dom att dom ville till Kungälv och kolla lite gamla amerikanare. Fick frågan om jag ville med men då det var prat om utgång och jag har ont om pengar nu såhär ett par dagar innan löning så tackade jag nej. Men efter att ha funderat lite så sa jag att jag kunde köra och vara nykter. På så sätt kunde jag spendera tid med Vivvi och Ia, hitta på något roligt och slippa ha massa pengar. Men då Ias kompis inte kunde följa med ut i Kungälv så blev det att vi åkte hem till mig och spela twister för att sedan åka till Gottskär. Men då det inte var överdrivet kul där så åkte vi in till Kungsbacka för att göra ett försök där. Trots min nykterhet och en aning brist på det sociala så hade jag riktigt kul. Hoppas jag inte var allt för torr bara :P

Nu har vi iaf åkt hem. Känner nu att det är dags att sova lite. Men jag är lite hungrig så jag skall väl se om jag hittar något ätbart att knapra i mig.

Måste bara tillägga att jag känner mig ovanligt glad idag. Jag är iofs glad nästan jämt men nu är jag lite extra glad. Skall försöka spara denna känslan och ta fram den när jag känner mig nere. Visst låter det om en kanon idé? ;)

Sov så gott nu! För det skall jag göra. PUSS!

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad