Bloggen | Fotogalleri
» En lång lista
2009-05-19 - 16:42:53

1. Hur gammal är du om fem år?  30 :O
2. Vem var den sista du träffade? Mamma och syrran
3. Hur lång är du? Minns inte exakt men 182-183cm tror jag. Får kolla det när jag kommer hem :P
4. Vilken var den senaste film du sett? Legally Blondes
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Absolut! Kan du fixa en sniper?" ... Don´t ask :P
6. Vem ringde du senast? En leverantör
7. Vad är helgens planer? Har inga planer just nu men vill gärna åka till Kringle och bada om det inte är dåligt väder.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du din mamma senast? Idag nä´r när hon kom och lånade Aprilla. Klockan var väl runt 11
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 05:30
13. Har du någon gång hittat en katt? Aldrig faktiskt
14. Vilken är din favoritplats? Kringle
15. Vilken plats föredrar du minst? Storstaden
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I småland och är då förhoppningsvis husägare
17. Vad skrämde dig som barn? Mina mardrömmar
18. Vem fick dig att skratta senast? En kund på jobbet
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej. Det kan man väl aldrig vara
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda
21. Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken
22. Hur många landskap har du bott i? Halland bara :/
23. Har du spytt på nån nångång? På mitt ex sko när jag var kanon full
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
25. Är du social? Ja, men galet blyg.
26. Vilken glass är din favorit? Ben & Jerry´s - Baked Alaska
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus och MC
28. Tycker du om kinamat? Det går att äta :P
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
30. Tycker du om kaffe? Gott som fän.
31. Vad dricker du till frukost? Oboy eller kaffe
32. Sover du på nån särskild sida? På höger sida
33. Kan du spela poker? ja, men är inte duktig
34. Tycker du om att mysa? Absolut
35. Är du en beroendemänniska? Japp, jag är väl det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
37. Vill du ha barn? Ja, men har svårt att se mig själv med en unge
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja...
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool men helst sjöar
41. Vad spenderar du helst pengar på? Min själv
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Ja, när jag sprang i Kungsbackaskogen. Då var jag inte stor... 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En grekisk kebab med bröd och vitlökssås
45. Vem är den roligaste människan du känner? Humm... vet inte? Alla lika roliga?
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inga
47. Vad har du för ringsignal? Jag fixar cash och taggar ur...
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Nej
49. Flirtar du mycket? Det händer väl
50. Vart togs din profilbild? Minns inte ens vad jag har för någon...
51. Kan du byta olja på bilen? Japp
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj, det minns ajg inte för det var nog 10år sedan jag läste en bok. Om inte ännu längre...
54. Läser du dagstidningen? Aldrig
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, men jag sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit Rock
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En beställning
59. När var du i kyrkan senast? typ 15år sedan?

60. Är du nöjd med din kropp? Nope, lär aldrig bli det heller
61. Är du gift? Nej

62. Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Aldrig i livet!
63. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Nej och tänker inte försöka heller. Jag trivs bäst ensam :)


Kategori: Tester | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad