Bloggen | Fotogalleri
» Dagen middag
2009-05-25 - 20:51:43


Det blev köttfärssås och skruvade makaroner. Jag glömde såklart av makaronerna så dom blev överkokta men dom gick att äta ändå.
Gjorde en god sallad till också som innehöll: gurka, tomat, champinjoner, rödlök och fetaost. Sen toppad jag allt med Crème fraîche.
Maten blev lyckad och räckte till två lunchlådor. Kanon att ha på jobbet. Nu skall jag ut och möta mamma och gå en liten bit med henne och Aprilla. Ha en bra kväll!

Måste ju tillägga att det var apelsinjuice jag drack till :)

Kategori: Mat | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad