Bloggen | Fotogalleri
» Ofta det är värt det...
2009-06-02 - 17:30:47

...fan heller att det är!! Vad fan gör vi egentligen? Vad fan gör jag här? Ingenting...! Jo... vi förstör en meningslös värld... om det ändå gick fortare! Ärlighet och kärlek kämpar mot svek och hat, men det är alltid det negativa som vinner i slutändan ändå... ALLTID! Sitter och är så jävla förbannad på skiten! Har nog aldrig varit så här arg och trött på skiten! All jävla skit! 
Jag stänger in mig i skalet nu i väntan på den ultimata lyckan. Där det alltid är varmt och där jag förhoppningsvis kommer få en betydelsefull evighet!

Kalla mig en bitter fitta och se om jag bryr mig! Det gör jag inte och kommer aldrig göra! Jag pissar på dig din jävla lus! 

JAG VILL INTE VARA HÄR!! HJÄLP MIG HÄR IFRÅN SNÄLLA!! JAG BER DIG PÅ MIN BARA KNÄN, KOM OCH HÄMTA MIG NU!!

 * Det är ingen idé att ni som läser detta, frågar mig något om detta inlägg för jag kommer inte svara...

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad