Bloggen | Fotogalleri
» Nytt mobil och nummer
2009-06-17 - 06:21:53

Var och hämtade telefonen igår. Lämnade in min trasiga SonyEricsson W890i då jag råkat göra sönder den. Fick ut en helt ny på garanti. Jag fnissade nog lite när jag gick ifrån trebutiken ;)


Jag gillar denna telefon. Den är ganska snabb plus att den är liten och smidig. Den åker dock ur fickan ibland men jag får hålla ögonen öppna så jag inte tappar den. Detta är iaf min tredje w890i. Min första tappade jag i en taxi. Svarttaxi så jag kunde inte ringa och fråga om dom hittat den. Den andra gick sönder så nu hoppas jag på att jag inte skall klanta till det IGEN! Hade ett privat nummer liggandes också så nu har jag denna telefon privat och den andra skall jag enbart ha på jobbet då det är jobbet som betalar den. Gött med privat nummer så slipper man att kunderna ringer på helgen och skall ha grejer för att dom är arbetsnarkomaner :P

Nu skall jag kila. Vill ju inte komma sent till jobbet... haha

Puss

Kategori: Elektronik | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad