Bloggen | Fotogalleri
» I'm the king of the world!
2009-06-15 - 05:47:29

Från vilken känd film kommer detta citat?
Här kommer en ledtråd, det är en kille som i filmen heter Jack Dawson.
Kommer du på det? Inte?
Här kommer en till ledtråd. Den utspelar sig på en stor båt och skådespelaren heter Leonardo DiCaprio...
Nu måste du ju kunna, allars är det pinsamt. Men jag skriver en till ledtråd iaf. Filmen och även båtens namn börjar på T och slutar på itanic! :D

God morgon på dig! Jag är uppe tidigt. Vaknade 5min innan klockan ringde. känner mig lite som rubriken. Där av så dök den upp här! Kaffet skall drickas upp, sängen skall bäddas och sen bär det av till jobbet.
Hoppas ni får en bra dag! Det skall jag ha iaf! xD

PUSS

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer


Malin
kunde jag lista utan att ens läsa inlägget :P han i titanic. :P Leonardo dicaprio ;D
2009-06-15 @ 15:13:53
URL: http://endelavmalin.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad