Bloggen | Fotogalleri
» Företag i ett nötskal
2009-06-16 - 09:50:12



Vissa företag. Företag som lever på privatpersoner. Som lever på mig. Jag är en av dom men det märker jag inte. Känns inte som det. Får inte några vibbar av att någon bryr sig. Skall man teckna abonemang då jävlar går det fort men sen om man vill ha hjälp eller har frågor så kan man minsann vänta tycker dom. Och skall man säga upp abonemang så kan det ta veckor innan man får svar.


Sitter just nu och väntar på att Trebutiken i Kungsbacka skall öppna och lika så banken som tydligen har möte nu på morgonen. Alla är där så man får ingen hjälp alls under den tiden. Rätt kass om man frågar mig. Aja. Dom skulle vara tillbaka klockan 10 och då skall även Trebutiken öppna... Hoppas dom gör det nu så jag kan komma vidare någon gång!

Puss

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad