Bloggen | Fotogalleri
» Sluta Spamma!
2009-07-30 - 08:45:42


Ni IDIOTER som håller på och skriver reklam som kommentar! SLUTA MED DET! Jag bryr mig inte om några jävla tävlingar eller andra värdelösa sidor.! Kommentarer skriver du när du har åsikter om ett inlägg och INTE för att göra reklam! ALLA kommentarer som är spam tas bort direkt ändå! Plus att jag inte har så många läsare så det är ingen idé att ens försöka spamma i min blogg då ni ändå inte kommer få några fler besökare här ifrån!

Kategori: Missbruk | Permalink



Kommentarer


Sizzi
Jisses,det var ett argt inlägg:P
2009-08-01 @ 10:18:50
URL: http://siixxiis.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad