Bloggen | Fotogalleri
» Min drömlya...
2009-07-19 - 01:22:24

Jag såg en film en gång för rätt länge sedan. Tror det var en kriminalare men är inte säker och minns heller inte vad den heter eller vilka som är med i den. Tror den utspelar sig i New York City. En ganska framgångsrik snubbe äger en lägenhet jag blev typ kär i. Skall göra ett försök att förklara hur den ser ut och sen så kanske någon känner igen den och vet vilken film det är?
Den ligger i ett gammal tegelhus lite avsides och när man kommer in genom dörren så är det ett stort rum på runt 100kvm. Dörren man kommer in genom ligger lite mer till vänster av väggen när man står åt samma håll som man kom in. Det finns två dörrar till vänster. En är garderob och en är toalett. Köket ligger lite längre fram och går ihop med övriga rummet. Det står fyra pelare som håller upp taket då det inte finns några väggar. Alla väggar är av tegel.

Jag är värdelös på att förklara kände jag nu så jag tar och målar lite i Paint så förstår ni nog lite bättre ;)
 

Nu blev det en riktigt snabb skiss men hoppas ni förstår hur jag menar =)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad