Bloggen | Fotogalleri
» Varför sover jag inte...
2009-01-13 - 13:57:07

... på nätterna för? Natten till idag så var jag vaken. Inte pga att jag inte kunde sova utan för att jag hade fint besök i lägenheten. Ville ju vara social och inte gå och lägga mig, så det slutade med att vi satt och lirade Guitar Hero heeela natten! Sen var klockan hoppa-in-i-duschen-och-åka-till-jobbet så i skrivandets stund har jag varit vaken i 32timmar. Och då jag sitter på jobbet så måste jag vara vaken minst 3 timmar till. Sen får jag äntligen komma hem och sova några timmar. Inte så socialt men jag klarar knappt att vara vaken nu när jag sitter här och skriver...

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad