Bloggen | Fotogalleri
» I´m a pain in the ass
2009-01-26 - 08:33:22

I söndags gick jag upp vid halv 11 och Vicky låg och sov som en stock. När klockan började närma sig 13 så tänkte jag att jag skulle väcka henne då hon inte kan sova bort hela dagen. Precis när jag går in i sovrummet vänder hon på sig, kollar på mig och klämmer fram en "neeej". Jag fnissar till och sätter mig brevé ger henne en puss och frågan "Vill du sova lite till" Som svar får jag ett ganska ynkligt "mmmmhhh" ;)

Men jag tycker om dig ändå Vicky :) *pussa*

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer


Vicky
Jag är som bäst på morgonen jag :-)
2009-01-26 @ 12:17:50


Mattias Lindblad
Du är alltid bäst :D
2009-01-26 @ 14:04:01
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad