Bloggen | Fotogalleri
» En trip till IKEA
2009-01-19 - 10:59:33

Då man har en vild och jobbig katt som är extremt duktig på att välta ner krukor och lampor i min fönster hemma så får det bli en trip till IKEA efter jobbet. Vicky skall följa med också och hjälpa mig höja mysigheten ännu mer i min lägenhet. Skall nog se om jag inte tar och köper två sängbord när jag ändå är där. Det saknas verkligen. Vi får se hur mycket det blir och hur fattig jag kommer vara sen :)


Kategori: Inredning | Permalink



Kommentarer


mikaela
snygg bakgrund på bloggen :) o jo man brukar vara rätt fattig efter ett besök på IKEA, men alltid lika nöjd. :D
2009-01-24 @ 16:06:24
URL: http://ingamikaela.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad