Bloggen | Fotogalleri
» Way Out West!
2009-08-06 - 21:08:13


Japp, som ni alla säkerligen hör så är det snart dags för Way Out West i Göteborg. Detta är dock inget som lockar mig speciellt mycket. Känner inte igen många av artisterna som kommer och då är en biljett för 1400kr inte direkt kul att betala för om jag är osäker på vad för musik som kommer spelas. Jag kanske inte gillar något av det som spelas :P
Någon av er som skall dig? Blir det fre eller lör eller kanske båda? ;)


Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer


miranda
kul att du hitta till min blogg :) Jaa jag gillar att ta annorlunda fulekort ;)
2009-08-07 @ 03:25:36
URL: http://oljepalm.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad