Bloggen | Fotogalleri
» Livet efter döden...
2009-08-15 - 13:33:26

Jag tror på ett liv efter döden. Min tro är nog ganska ensam om man ser på hur andra tror, men jag tror iaf att det finns ett liv efter döden. Att man får en ny chans att. För att förbättra det liv man levde innan. Att blir en bättre människa.
Så här ligger min tro. Jag tror att när man dör så föds man igen. Man föds till samma person. Man får en chans att förbättre sitt tidigare liv. Så därför lever man samma liv igen med hopp om att vissa beslut kan tas lite annorlunda. Och iom att man lever "samma" liv igen så uppkommer deja vu´s. Då det blir något fel i systemet och vissa minen finns kvar. Man känner igen personer, djur, träd och vissa händelser.

Detta är min tro. Hur ser din tro ut?

Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer


Diana
sv; haha ja erkänn! :D

Tack detsamma =)
2009-08-20 @ 12:57:55
URL: http://dianasomething.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad