Bloggen | Fotogalleri
» Middagen igår...
2009-04-13 - 16:12:05

Igår så var jag med min bror och Hedlund hela dagen typ. Hedlund fixade hemma gjorda hamburkare som vi sat å smaskade i oss. Gott vare det. Efter det åkte vi och såg ett vattenfall jag inte minns vad det heter nu men det är ett vattenfall som går ner i lygnen. Du vet säkert vilket jag menar.
När vi kom hem igen så blev det film. I am Sam och Wanted. Filmerna var bra med I am Sam var lite väl lugn så man höll ju på att somna hela tiden :P

I am Sam

Wanted


Efter det så blev det hemgång för min del. Fixade till en god middag med saker jag hade hemma. Så här såg det ut.


Ja, du ser säkert vad dom är på tallriken. Simpel mat och den var kanon god också :)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad