Bloggen | Fotogalleri
» Varför blir jag inte förvånad...
2008-09-02 - 20:13:10

Ja pracis... Det verkar som om hösten klampar in med stormsteg. Temperaturen sjunker och regnet öser ner mer ch emr för varje dag. Jag blir deprimerad! Blir sugen på att flytta till varmare breddgrader och det hade jag gjort utan tvekan om pengarna hade befunnit sig på kontot.

Men när höstenvädret dragit förbi så hoppas jag på en kall vinter med mycket snö. Inga plusgrader och slask! Men hur stor är chansen. En på miljonen kanske?

Kategori: Väder | Permalink



Kommentarer


sanna
sampokoski, från finland! :)
2008-09-02 @ 20:49:47
URL: http://sampokoski.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad