Bloggen | Fotogalleri
» Vad fan gör man?
2008-09-23 - 09:14:39

Kommer plocklistor på mailen. Jag plockar fram grejerna, packar i lågor och skickar till kund. Går nån vecka. Får ett telefonsamtal ang grejer jag "skulle" skicka/skickade förra veckan. "Har du skickat dom?" frågan T. Jag svarar "ööhhm... Det är möjligt, men du var ju och hämtade plocklistan där jag har skrivit hur många som är skickade."
Sen efter man har fått säga att det står på plocklistan, som det alltid gör, några gånger så förstår T till slut. Nästan alltid så är T snabb på att skälla gärnet och då har han inte ens tittat på plocklistorna och vägrar ersänna att det är T´s fel utan måste bolla över det på någon annan. dvs. MIG!
Blir rätt trött och irriterad på den jäveln som ändast är intresserad av pengar och skiter i resten. BTF är det för idé när han ändå tjänar soppas mycket så han har råd att köra två bilar som ligger på runt 8-10tusen / månad. Ja, det är så. Han hyr bilarna i 6mån sen byter han och påstår att det blir billigare än om han köper en själv. Men om man har råd att betala nästan 20tusen bara på bilar varje månad så kan man inte tjäna dåligt med pengar?

Sådär, då fick jag skriva av mig lite :P

Kategori: Jobb | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad