Bloggen | Fotogalleri
» Tur det är fredag idag
2008-09-26 - 08:51:20

Igår blev det fläskfilé, pommes och en god sallad med fetaost i! Det var gudomligt speciallt när köttet legat i marinad i över två dygn. ;) Provade min nya stekpanna samtidigt som jag köpte igår efter jobbet precis. Det fungerade kanon. Titanförstärkt yta som skall skydda mot repor. köttet gled rymt bra på den fina blanka yten :)
Maten blev klar lagom till idol så jag satte naturligvis på teven. Maten blev dock avbruten mitt i då Alexander åkte ut. Tårarna forsade och jag fick springa in på toan och snyta mig gång på gång. När jag lugnat ner mig fick jag äntligen i mig all den goda maten. Njöt för varje tugga.

Sen pratades det med Malin och Niccie in på msn. Vilket alltid är lila trevligt och underhållande. Klockan blev mycket och båda undrade om jag inte skulle gå och lägga mig. Ville inte så satt väl uppe till 00:30 eller något.
Gick ut med Aprilla och hade henne lös. Hon smet såklart och jag pallade inte ropa för högt för alla ligger och sover, så jag visslar med jämna mellan rum. Gick hem kollade om hon stod utanför dörren, men icke! Gick tillbaka där jag såg henne senast. Kallade på henne lite mer, hörde inte ett ljud. Går till min parkering och ställer mig på gräset bakom och visslar en sista gång. Då här jag fyra små tassar i trappan som går upp till min dörr.
Då har hon på något sätt lyckats komma till dörren utan att jag sett henne. Det var rätt dimmigt och mörkt så det vär väl därför kanske. Klockan var då 01:15 och jag var sjukt irriterad men sa inte ett pip till Aprilla, vi gick in och jag gick direkt å la mig. 4,5timma somn fick jag inatt, men känns inte som om jag sovit så lite som jag gjort. Känner mig förvånansvärt pigg.

Och nu är det fredag och det skall bli skönt med en helg! En lugn hjälpa-till-att-flytta-helg! Sanna skall få min expert hjälp imorgon. ;)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad