Bloggen | Fotogalleri
» Storstädning
2008-09-30 - 22:00:53

Mamma var nere på jobbet idag och hämtade Aprilla. Hon var sugen på en sväng till tölö-plan och ville ha lilla vovven som sällskap. Aprilla fick springa omkring på fotbollsplanerna och leka lite. Det gillar hon :)
När jag slutade jobbet åkta jag för att hämta busvovven och blev då bjuden på mat. Fläskfilé med kantarellsås och potatisgratäng. Galet gott! Sen så åkte jag hem utan hund för att koncentrera mig 100% på städningen jag planerat att jag skulle göra idag. Blev klar för ett par timmar sedan och det är galet fint nu. Så nu är det änna dax att bjuda hit flickor på fika :)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad