Bloggen | Fotogalleri
» Pratade med Microsoft...
2008-09-30 - 11:43:56

Jag testkör nya beta-versionen av MSN, och har gjort det i en vecka. Har stört mig på att egna smajlies inte fungerar i den beta-versionen så jag tog idag upp telefonen och ringde till Microsoft. Frågade varför det inte fungerade. Fick som svar att det är en bugg och hon jag pratade med skulle meddela detta till gänget som har hand om MSN.
Precis när vi la på så tror jag att hon började as garva också. Hade jag nog med gjort. Vem lägger ner tid på att ringa och säga till om en sådan meningslös sak igentligen? Nu är min dag gjord iaf ;)


Jag gav dom något att prata om iaf. När jag satt i kö och väntade sa dom även att dom spelar in samtal i utbildningssyfte. Hoppas dom spelade in min fråga och att den kommer ut på nätet! ;)


Kategori: Mjukvara | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad