Bloggen | Fotogalleri
» Ny arbetsvecka startad
2008-09-01 - 07:44:39

Då sitter man på jobet igen. Hade gärna sovit ett par timmar till då det blev rätt sent igår. Installerade en dimmer hemma och kom på att jag ville göra det kl halv 12. hehe...
Nu är den monterad och klar iaf så jag skall ev åka till Beijer bygg och köpa lite trä för att bygga en låda till mina spottar jag skall fälla in i den. Kommer nog bli riktigt snyggt när det är klart. Slänger upp lite bilder på bloggen i helgen.

Nu skall jag återgå till arbetet. Hoppas ni får en bra dag! Bye bye...


Kategori: Jobb | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad