Bloggen | Fotogalleri
» Hemma igen - Patrik 1,5 + Hamburgare
2008-09-13 - 02:01:36


Lina fråga om jag var sugen på bio med henne, Björn, Julia och Niklas. Jag var osäker först men sen tänkte jag "äsch, va fan. Klart jag skall åka upp".
Så jag satte mig i bilen och en timme senare var jag i Trollhättan. Kom dock 5min för sent då lilla Mattias inte kunde bestämma sig i tid. Som vanligt så blir det alltid så när jag skall göra något. hehe.
Vi såg Patrik 1,5 och den var kanon. Mycket bättre än vad jag todde den skulle vara.
Sen drog vi till ett ställa som servera hamburgare, kebab å grejer. Kommer inte ihåg vad det heter för jag har värdelöst minne. Får sluta äta mat ur varma plastburkar! ;)

Kategori: Film | Permalink



Kommentarer


Tezz
Den vill jag oxå se! Är inte på bio alltför ofta men den här måste jag bara ta mig iväg på.
2008-09-14 @ 19:12:34
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad