Bloggen | Fotogalleri
» Fit for Figh...
2008-09-13 - 08:04:31

I skrivandes stund sitter jag och väntar på pappa. Han skall hämta mig och så skall vi till min famor och farfar. Dom skall flytta och har en massa bröte vi skall åka till tippen med. Skall byta från hus till lägenhet.
Har inte sovit jätte många timmar(4,5h) inatt så är inte så sugen men vill hjälpa till. Dom börjar bli gammla och då behöver dom ung fräch hjälp ;) Desutom har jag ju sagt ja, och det är ju dåligt av mig att säga nej samma dag. 

Kategori: Jobb | Permalink



Kommentarer


Lager
Vadå UNG!!!!!!! :D Hur kommer det sig att det bara blev 4.5 timmar då? ^^




2008-09-13 @ 17:52:17




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad