Bloggen | Fotogalleri
» En Händelserik Lördag
2008-09-28 - 09:44:39

Började med att jag gick up runt 09:30. Satte mig framför datorn en snabbis. Käkade en skål med fil och cornflakes. Hoppade int i duschen, klädde på mig och tog en runda med Aprilla.

Satte mig i bilen och for hem till Sanna, kl 12, då jag skulle hjälpa henne frytta till Göteborg. Körde ett lass och sen kom hennes kompis med en ännu större bil som vi fyllde och så fyllde vi min bil igen. Var helt slut när jag kom hem sen vid 20:00.

Tog en sväng med Aprilla igen som var överlycklig att se mig då jag inte vartit hemma på hela dagen. Sen satte jag mig i bilen igen och åkte hem till Vivvi. Vi kollade på "Forgetting Sarah Marshall" Den var riktigt kul :)
Sen drog jag vid 22:30 då Vivvi ville sova för hon skulle upp och jobba idag.

Drog iväg ett sms till Malin och frågade om det var lugnt att jag kom. Då jag lovade henne att hon skulle få ett flak öl av mig så tänkte jag lämna det. Blev sittandes där med henne och hennes granne Lena i 2,5timma. Det var skit kul. Skrattade i stort sätt hela tiden :D

Sen åkte jag hem, tog en bil kladdkaka med glass och en öl. En öl jag väntat på hela dagen. Den var helt underbar! Blev dock riktigt trött efter ölen då klockan blev 02:00 så jag sa godnatt till Aprilla och gick å la mig.

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad