Bloggen | Fotogalleri
» Där vill jag jobba *peka*
2008-09-26 - 15:33:35

Sufade runt och kom in på denna sidan. Där hade jag verkligen velat jobba. Rent och frächt och så får man klappa på Lamborghini! Jag hade svimmat direkt *pang i golvet*
Här kommer några bilder.

 
 
 
 


Vad är Auto cura service?

Auto cura service AB är en oberoende verkstadsanläggning för Lamborghini och Ferrari. Vi utför allt från standardservices till skadereparationer. Företaget är beläget i Kinna (ca. 6 mil sydöst om Göteborg) och drivs av Jim Svedberg.

källa: autocura.se

Kategori: Jobb | Permalink



Kommentarer


Sofia
Damn! Där skulle det verkligen inte vara fel att hänga om dagarna =)
2008-09-29 @ 12:51:14
URL: http://luckyone.blgog.se




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad