Bloggen | Fotogalleri
» Dagens Outfit mm.
2008-09-14 - 10:18:36

Däckade på soffan igår. Blev lite sne när jag vakna kl 01:00 för jag ville se blondinbella på Extra Extra, men det blir ju inget med det. Somnade om i soffan igen och vaknade vid 05:30. Då gick jag upp :P Fick för mig att jag skulle till jobbet först men sen kom jag på att det var söndag. haha.


Detta tog jag på min förut efter jag duschat

T-shirt: Banana Republic
Jeans: Levis
Bälte: J.F.K
Kallingar: Adam
Strumpor: Vet inte märke men dom är köpta på Ö&B

Kategori: Kläder | Permalink



Kommentarer


Emma
men det var ju förbjudet ;) dock så var programmet i övrigt lite halvtrist!



EC
2008-09-14 @ 11:16:06
URL: http://emcosu.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad